MINDEN készleten!
MEGNÉZEM❓ Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Webshopunkban Barionon keresztül tudsz bankkártyával fizetni, illetve a futárnál készpénzes és kártyás fizetésre is van mód. Ennek pontos összegét a fizetési lehetőségeknél fogod látni.
Tényleg minden van készleten?
Igen! Az oShop indulásakor az volt a célunk, hogy egy olyan webáruházat hozzunk létre, ahol a Vásárló akár aznap meg tudja kapni a kívánt terméket.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Az oShop-nál minden termék készleten van, így rendelésed legkésőbb 3 munkanapon belül megérkezik.
Szeged területén a 14 óra előtt beérkezett megrendelések esetében Expressz házhozszállítással a kívánt terméket akár már aznap a kezedben tarthatod!
Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?
A rendeléshez nem szükséges regisztráció.
A megrendelt áru nem működik, mi a teendőm?
14 napon belül küldd vissza hozzánk a 1139 Budapest Hajdú utca 42-44. 1/122. vagy a 6724 Szeged, Párizsi krt. 8-12. fsz címre.
Hol tudom megnézni, hogy mikor érkezik a rendelésem?
A megrendelés futárszolgálatnak történő átadása után emailben elküldjük a csomagkövetési azonosítót, amellyel nyomon követheted megrendelésed útját.
A felhasználói fiók Rendelések menüpontjában is megtalálod a csomagkövetési számot.
Mennyi ideig garanciális egy termék?
Az oShop-nál vásárolt készülékekre érvényes garanciális és jótállási időkről a Jótállási információk menüpontban tájékozódhatsz.